فواید پیاده روی برای سلامت بدن زنان و مردان

در چند سال اخیر ورزش هایی مانند کراس فیت, اینتر وال و . . . در بین مردم محبوب شده‌اند, اما همچنان مانند گذشته پیاده روی جزو ورزش هایی محسوب می شود که محبوبیت بسیاری دارد و به زنان و مردان برای کاهش وزن و تناسب اندام پیشنهاد می‌شود. مقاله روش های ارزان تناسب اندام هم شاید بتوانید برای شما مفید باشد.

پیاده روی فوایدبسیار  زیادی برای خانم ها و آقایان دارد و ارزش ‌اضافه شدن به برنامه ورزش افراد را دارد. پیاده روی هزینه زیادی ندارد (تقریبا هیچ هزینه ای ندارد) و به مفاصل فشار وارد میکند, پیاده روی ورزش بسیار مفید و ارزانی است و نیازی به لوازم خاصی ندارد.

پیشنهاد میشه آموزش روش صحیح پیاده روی را مطالعه کنید.

پیاده روی باعث افزایش ایمنی بدن افراد و قدرتمند شدن استخوان آنها می‌شود.

پیاده روی به خانم ها و آقایان کمک می کند تا به میزان فعالیت پیشنهاد شده در هفته‌ برسند. انجام ورزش‌های گوناگون در طول هفته‌ در صورتی که با نشستن مداوم همراه باشد، نمی‌تواند کافی باشد و به همین علت پیاده روی در دیگر ساعات روز می‌تواند بیشتر به افزایش فعالیت هفتگی و در نتیجه‌ جلوگیری از بیماری‌ها و ناخوشی ها کمک کند.

در روزهایی که پیاده روی نمی کنید ورزش‌ قدرتی انجام دهید. انجام 2 جلسه ورزش قدرتی در هر هفته‌ کافی است.

اگر پیاده روی به تنهایی انجام شود قدرت بدنتان افزایش پیدا نمی‌کند و عضلات شکل نمی‌گیرند. مطلب خوردنی های عضله ساز را بخوانید.

سعی کنید در کنار پیاده روی ورزش‌های قدرتی را هم در برنامه تان داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *