طرز تهیه یک ساندویچ خوشمزه کاملا گیاهی

ساندویچ گیاهی

مواد مورد نیاز

  • برگ اسفناج (تازه): 2 پیمانه
  • پیاز قرمز (حلقه حلقه شده): 4 حلقه
  • فلفل دلمه ای سبز (حلقه حلقه شده): 4 حلقه
  • فلفل دلمه ای قرمز (حلقه حلقه شده): 4 حلقه
  • گوجه فرنگی (اسلایس شده): 4 برش
  • قارچ (خرد شده): 4 عدد
  • سیر درشت (ریز خرد شده) یک عدد
  • روغن نارگیل: یک ق س
  • برگ ریحان (خردشده): یک چهارم پیمانه
  • پنیر چدار (رنده شده): 120 گرم
  • پنیر گودا (رنده شده): 120 گرم
  • نان تست: 4 عدد
  • نمک: به مقدار لازم
  • فلفل سیاه (پودر شده): به مقدار لازم

روش تهیه

1. یک  دوم قاشق سوپ خوری روغن نارگیل را در ظرف مناسبی روی حرارت ملایم گرم کنید. سیر ریز خردشده را در آن تفت دهید تا کمی برشته شود. فلفل دلمه ای سبز، فلفل دلمه ای قرمز، پیاز پیاز و قارچ را اضافه کرده و حدود 10 دقیقه روی حرارت ملایم تفت دهید تا نرم شوند. برگ اسفناج را اضافه کرده و تفت دهید تا نرم شوند نمک و فلفل سیاه بیفزایید.
2. بقیه روغن نارگیل را روی نان های تست بمالید. نیمی از پنیر چدار و پنیر گودای رنده شه را روی نان ها پخش کنید. برش های گوجه فرنگی، برگ ریحان و نیمی از مخلوط قارچ را اضافه کنید. نمک و فلفل بزنید و بقیه پنیرها را روی مواد بپاشید.
3. نان های تست باقیمانده را روی آنها قرار دهید. ساندویچ را در تابه گرم شده (بدون روغن) یا ساندویچ ساز قرار دهید تا پنیر ذوب شده و نان ها طلایی و برشته شوند.
عکس
طرز تهیه یک ساندویچ خوشمزه کاملا گیاهی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *