داشتن خواب راحت با خوردن این میوه ها

از جمله میوه‌هایی که مصرف آن‌ها در شب به داشتن خواب راحت کمک می‌کند، می‌توان به سیب، لیموترش، موز و انگور اشاره کرد.
هرچند کارشناسان توصیه می‌کنند مصرف این میوه‌ها باید قبل از شام صورت گیرد تا فرد دچار سوء هاضمه نشود و نیز به هضم بهتر شام کمک کند.
بهترین زمان برای خوردن میوه در شب سه ساعت قبل از خواب است تا کالری میوه توسط بدن سوزانده شود و فرد دچار اضافه وزن، چاقی و بالا رفتن قند خون نشود.
بر اساس تحقیقات، مصرف کیوی باعث بروز مشکلات گوارشی و آسیب به جداره معده نمی‌شود، اما خوردن مقادیر بیش از حد کیوی می‌تواند به دلیل بالا رفتن سطح اسید معده به این عضو بدن آسیب برساند.
برای اثر بخشی بیشتر این میوه‌های خواب آور می‌توانید آن‌ها را مخلوط کرده و به صورت سالاد میوه با ماست کم چرب قبل از خواب مصرف کنید.
ماست میوه‌ای را باید بلافاصله پس از تهیه مصرف کنید و در صورت تمایل برای مصارف بعدی در یخچال نگهداری کنید.
داشتن خواب راحت با خوردن این میوه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *